Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím Vás o pomoc v dořešení této situace. V červnu 2013 jsem zakoupila v Bauhaus 4ks inter.dveří firmy Solodoor s reklamovanou zárukou 5let. Dveře byly ještě asi půl roku připraveny na osazení v novém domě. Poté byly osazeny. Po 2-3měsících občasného použití (v domě se ještě nebydlelo) se na dveřích objevila prasklina u pantu. O další dveře jsem botou! zavadila a z rohu se doslova vydrolily piliny. Nečekala jsem u dveří za 1200,- extra kvalitu, ale očekávala jsem , že vydrží alespoň pár let a ne měsíců. Tyto 2ks dveří jsem v květnu 2014 reklamovala s požadavkem vrácení peněz, z důvodu neopravitelné vady. Reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Dveře jsem odmítla převzít a z důvodu nefunkčnosti jsem poslala odstoupení od k.smlouvy. Opět vše zamítnuto. Při převzetí dveří 12.9.2014 na prodejně byly jedny z dveří poškozeny firmou Bauhaus a tudíž tam ponechány. Dosud se mi nikdo neozval. Jsem zklamaná kvalitou výrobku a požaduji vrácení peněz. Reklamace už probíhá půl roku a žádný výsledek. Děkuji J.Uhrová
Dveře Solodoor 90 pravé, plné, folie ořech, kód 8591610008071.
Vrácení peněz 1180,-
|
Tweet |
Pokud je reklamace řádně vyřízena, spotřebitel má povinnost zboží z reklamace převzít. Nesouhlasí-li se zamítnutím reklamace, je nutné prokázat, že se skutečně jedná o vadu, na kterou se vztahuje odpovědnost za vady prodávajícího. Nejvěrohodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Dle § 2944 občanského zákoníku každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Ovšem pokud již společnost nabídla převzetí dvěří, přešlo nebezpečí škody na věci spotřebitele. V tuto chvíli je tedy důležité zjistit, kdy ke škodě došlo a zda spotřebitelka nepřijala řádně nabídnuté plnění od společnosti. O řádně nabídnuté plnění by se nejednalo, pokud by se skutečně jednalo o vadu.
Společnost BAUHAUS k.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.