Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 12.12.2020 jsem si objednala zásilku v hodnotě 596,-Kč. O týden později mi přišel email, že zásilka byla poškozena a jedna položka v hodnotě 99,-Kč tedy nebude doručena, za níž mi byl vystaven dopropis č. 320992300 a vráceny peníze. Kontaktovala jsem Vaši infolinku a bylo mi řečeno, že ty dvě zbylé položky budou doručeny ještě do Vánoc (samozřejmě doručeny nebyly). O další týden jsem opět volala na infolinku s tím, že bych tedy chtěla vrátit peníze za tyto zbylé dvě nedoručené položky. To mi bylo odsouhlaseno. Ovšem když jsem stále peníze neobdržela ani po dalších 2 týdnech. znovu jsem volala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že dobropis byl vystaven (žádný email ani peníze mi nepřišly) a že mi tedy peníze přijdou. Po přihlášení na svůj alza účet mám přitom u této objednávky informaci: "Omlouváme se za zpoždění. Nákup je zaplacený a připravujeme ho k odeslání. Předpokládaný termín doručení je: bude brzy upřesněn."
Nyní jsou to další dva týdny a peníze stále nikde. Opravdu mě to nebaví, tohle je neschopnost vašich zaměstnanců, že ani po měsíci a půl nejste schopni vrátit peníze za zásilku, která ani nebyla doručena.
objednávka č. 430640745, dárková sada GILLETTE Fusion5 Set Holicí strojek a Gel na holení (199,-); Baylis & Harding Dárková sada péče o ruce Budoire (199,-)
Žádám o vrácení peněz na kartu, kterou jsem zásilku zaplatila.
Děkuji
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
děkuji za reakci.
Kolegyně již se zákaznicí celou záležitost dořešila prostřednictvím e-mailu. Finanční prostředky jí byly vráceny, dále také byla poskytnuta kompenzace. Vše by mělo být v pořádku.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji, již bylo vyřešeno a peníze mi byly vráceny.