Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#47870Nevrácení peněz za nedoručenou zásilku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2021, před 4 lety

Marketa Zelendova

Znění stížnosti

Dne 12.12.2020 jsem si objednala zásilku v hodnotě 596,-Kč. O týden později mi přišel email, že zásilka byla poškozena a jedna položka v hodnotě 99,-Kč tedy nebude doručena, za níž mi byl vystaven dopropis č. 320992300 a vráceny peníze. Kontaktovala jsem Vaši infolinku a bylo mi řečeno, že ty dvě zbylé položky budou doručeny ještě do Vánoc (samozřejmě doručeny nebyly). O další týden jsem opět volala na infolinku s tím, že bych tedy chtěla vrátit peníze za tyto zbylé dvě nedoručené položky. To mi bylo odsouhlaseno. Ovšem když jsem stále peníze neobdržela ani po dalších 2 týdnech. znovu jsem volala na infolinku, kde mi bylo řečeno, že dobropis byl vystaven (žádný email ani peníze mi nepřišly) a že mi tedy peníze přijdou. Po přihlášení na svůj alza účet mám přitom u této objednávky informaci: "Omlouváme se za zpoždění. Nákup je zaplacený a připravujeme ho k odeslání. Předpokládaný termín doručení je: bude brzy upřesněn."
Nyní jsou to další dva týdny a peníze stále nikde. Opravdu mě to nebaví, tohle je neschopnost vašich zaměstnanců, že ani po měsíci a půl nejste schopni vrátit peníze za zásilku, která ani nebyla doručena.


Produkt

objednávka č. 430640745, dárková sada GILLETTE Fusion5 Set Holicí strojek a Gel na holení (199,-); Baylis & Harding Dárková sada péče o ruce Budoire (199,-)


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz na kartu, kterou jsem zásilku zaplatila.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 12:01, před 4 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2021 18:30, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za reakci.

Kolegyně již se zákaznicí celou záležitost dořešila prostřednictvím e-mailu. Finanční prostředky jí byly vráceny, dále také byla poskytnuta kompenzace. Vše by mělo být v pořádku.

Děkuji, Dita, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2021 10:09, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme jí o potvrzení informace a případné uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2021 16:20, před 4 lety


Marketa Zelendova

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, již bylo vyřešeno a peníze mi byly vráceny.