Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den.pokud v prodejne je na cenovce urcita cena,tak by jste se ji taky meli drzet!!jinak je to z meho hlediska podvod a vlatne kradez.bohuzel jsem to zjistil az pozdeji.to nic nemenina tom,ze jste mne podvedli.coz,ale u Vas neni nic noveho.a je to ma chyba,nybrz rozumny clovek by k Vam nakupovat nechodil.mate drazsi produkty nez "vietmske vecerky",o cerstvosti se rozhodne mluvit neda,vsude spina,neochotny personal a ty osoby co tam hlidaji,spis nez jako ochranka pusobi,ze zdrhli z Valdic nebo spis nejakeho ruskeho vezeni podle mluvy.ale to je kapitalismus.bohuzel v ceske podanni.jinde by se podnikatel s takovym pristupem jako Vy neuzivil.ale kazdy ma navyber.kazdopadne se jedna o pivo Radegast temne horky.na cenovce bylo 13.90,uctovano mi bylo 17.90!?v Albertu na Florenci 19.1.21.v jinych prodejnach byla cena 13.90.uctenku jeste mam.nic od Vas neocekavam,jen bych rad aby jste neklamaly zakazniky.NEOKRADALY jsem chtel rict.a nebo si v tom udelaly poradek!pivo jsem bral z basy nad kterou byla jasne zluta cenovka s nazvem produktu,ktery odpovidal tpmu ktery jsem zakoupil.pokud by jste prodavaly jeden produkt za dvoji ceny,tak je to to same.naahledanou.
Robert Bednar
Radegast temně hořký
NELŽETE,NEOKRADEJTE
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.