Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. K cemu mate uverejnene telefony, kdyz jsou stale vypnuty, anebo je umyslne ignorujete? Jakym zpusobem vubec podle vasich predstav zlepsujete sluzby, kdyz absolutne ignorujete zakazniky. Vase sluzba je placena z penez danovych poplatniku, ale vubec se podle toho nechovate. Reditel a namestci berou obrovske penize, které si absolutne nezaslouzi. A uz vubec nechapu, jak zamestnanci muzou mit tu drzost, ze chteji pridat, kdyz nic nedelaji.
Kdy konečně zacnete resit neustale stiznosti na DEPO Praha 704, kde zasilky nedorucuji, vedouci depa nic neresi. Nac ma sluzebni telefon? Vase sluzba je katastrofa. Rad bych se dovolal do depa,kde mam balik a sluzbu jsem si zaplatil. Laskave uvedte funkcni cislo, nebo ty neschopne idioty vyhodte.
DR0388748880X
Uverejnit funkcni cisla a neschopneho vedouciho depa potrestat za to, ze neumi ridit svoje lidi a zneuziva sluzebni mobil.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.