Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Vloni jsem u uvedené společnosti koupil náhradní řemínek k fitnes náramku.Po ročním nošení mi řemínek praskl.Poslal jsem jej k reklamaci.Bylo mi však sděleno,že prý byl mechanicky poškozen a tudíž reklamaci zamítli.Potom ovšem nechápu k čemu uvedený výrobek je určen.Již samotný název fitnes napovídá jeho určení.Proto se zamítnutím své reklamace nesouhlasím.
Předem Děkuji
J.Netřeba
UMAX originální pásek pro chytrý náramek U-band107 Plus
Výměna zboží
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Více o zamítnutí reklamace najdete na https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/z-jakych-duvodu-je-mozno-zamitnout-reklamaci/24.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, zákazníkem bylo reklamované zboží zakoupeno dne 28.8.2019 a k reklamaci přijato dne 6.1.2021. Naše společnost oslovila autorizované servisní středisko, které diagnostikovalo mechanické poškození. Charakter tohoto poškození nebylo možné odstranit v rámci záručních podmínek výrobce. Zákazníkovi poskytnut protokol z provedené diagnostiky.
S pozdravem ONLINESHOP.cz
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.
Dobrý den.Nerozumím co je mechanické poškození.Jednoduše řečeno mi používáním praskl náramek ,vinou nevhodného materiálu a né nevhodným použitím.Zjistil jsem,že se nejedná o ojedinělý případ.Vadí mi,že uvedená firma ze mě dělá hlupáka,který si uvedený výrobek poškodil vlastní vinou a to mě uráží.Proto se zamítnutím relamace nesouhlasím.
Tímto chci poděkovat dTestu za poskytnutí pomoci s vyřízením stížnosti.
S pozdravem
J.Netřeba
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel již neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.