Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:649
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#47888Poděkování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2021, před 4 lety

Lukáš Blahut

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěl bych tímto poděkovat panu Koukalovi, který pracuje na vašem Call Centru a doufam, že se email dostane až na ty nejvyšší místa a i samotnemu p. Koukalovi. Který mi dnes jako jediny pomohl. Né jako jeho další 2 kolegové kteří tam jsou celkem zbyteční. Mohli by se od p. Koukala učit. Jeho přístup byl opravdu profesionální vůči zákazníkovi. Kdyby jsem dnes nekomunikoval s p. Koukalem, ale z dalším jen zaměstnancem, který si tam chodí jen odkroutit pracovni dobu, tak jsem u Vás skončil.
Děkuji p. Koukale

Lukáš Blahut


Požadované řešení

Zbavit se zbytečných zaměstnanců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2021 14:40, před 4 lety

Obsah stížnosti by bylo patrně vhodnější směřovat vůči společnosti přímo a bezprostředně.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.