Počet nahlášených stížností: | 649 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Chtěl bych tímto poděkovat panu Koukalovi, který pracuje na vašem Call Centru a doufam, že se email dostane až na ty nejvyšší místa a i samotnemu p. Koukalovi. Který mi dnes jako jediny pomohl. Né jako jeho další 2 kolegové kteří tam jsou celkem zbyteční. Mohli by se od p. Koukala učit. Jeho přístup byl opravdu profesionální vůči zákazníkovi. Kdyby jsem dnes nekomunikoval s p. Koukalem, ale z dalším jen zaměstnancem, který si tam chodí jen odkroutit pracovni dobu, tak jsem u Vás skončil.
Děkuji p. Koukale
Lukáš Blahut
Zbavit se zbytečných zaměstnanců
|
Tweet |
Obsah stížnosti by bylo patrně vhodnější směřovat vůči společnosti přímo a bezprostředně.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.