Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#47896Pevný internet LTE do zásuvky a prodloužení smlouvy na neurčito bez vědomí zákazníka.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před 4 lety

Tomáš Malý

Znění stížnosti

Smlouva s platností 24 měsíců končila ke dni 17.1.2021.

Dne pondělí 18.1.2021 jsem odnesl na pobočku T-Mobile vrátit pronajatý router a bylo mi řečeno prodejcem, že mám smlouvu na dobu neurčitou. Nechtěl jsem se handrkovat, smlouvu jsem neměl u sebe. Podepsal jsem 30ti denní výpovědní lhůtu. Odcházel jsem z prodejny že je to ze strany T-Mobile podvodné jednání.

Jde mi mi o princip.

Týden před ukončením smlouvy jsem se koukal na detail mého tarifu na T-Mobile stránkách aby bylo tam jasně uvedeno, že smlouva je na dobu určitou a to ke dni 17.1.21. Dne 17tého tato informace zmizela a tarif se automaticky přesunul na dobu neurčitou. Bez předešlého varování.

Děkuji za názor.

S pozdravem, Tomáš Malý


Požadované řešení

Ukončení smlouvy ke dni 17.1.2021 a nejlépe ať si ten router někdo z TMobile odveze :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 11:24, před 4 lety

Společnost má povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi může společnost informovat, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.