Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednala jsem si výrobek společností iqos 20.01.2021, který mi poslali prostřednictvím DPD private s tím, že pokud budu mít svojí objednávku dokončenou ve všední den před 14:00, zboží mi bude doručeno následující pracovní den.
Následující den mi DPD dali vědět, že zásilka bude doručena mezí 12-13h. Napsala jsem kurýrovi, že objednávku nebudu schopna převzít a požádala jsem o předání zásilky na výdejní místo. Večer nic..tak jsem zavolala na zákaznickou linku ( snad po 10 pokusu se mi podařilo spojit se s operátorem). Slečna mi řekla, že společnost iqos zakazuje doručení na jinou adresu, jine osobě a td. Domluvily jsme se, že slečna udělá poznámku u doručení na určitý čas nebo mě prostě bude následují den kontaktovat kurýr a my se domluvíme na předání.
Další den nic, po 3 hodině zase volám na linku, kde mi řekli, že balík je uložen na skladě. Samozřejmě jsem naštvaná, že mě nikdo nekontaktoval, že se ani nesnažili zásilku doručit. Nechali na skladě a hotovo. Tak jsem řekla, že jestli společnost DPD má tak velký problém s doručováním, tak klidně přijedu a osobně vyzvednu, protože už mi dochází nervy. Jenže tam nemůžu přijet jen tak, musí to být povoleno z toho skladu. Tak čekám další den, než mi to povolí.
SPOLEČNOST DPD NENÍ ZODPOVĚDNA,MÁ LAICKÝ PŘÍSTUP K LIDEM A NEPLNI SVÉ POVINNOSTI. DONUTILI MĚ K TOMU, ABYCH LITALA PO MĚSTĚ PRO ZÁSILKU, KTEROU MĚ MĚLI DORUČIT.
Nevím jak to dopadne dneska, snad to vyzvednu. Každopádně, DPD již nikdy více!
Pokud mi příště bude chtít prodejce změnit dopravce na DPD, nebo nebude nabízet služby jiného dopravce, od nákupu odstoupím a budu hledat služby jiného obchodníka.
E-shop, u kterého jsem nakupovala, samozřejmě na jednání dopravce upozorním.
Prostě hrůza.
ASPON OMLUVA
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.