Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti lenovo jsem reklamoval nefunčkní display na notebooku ideapad zakoupeného na www.czc.cz. Po 30 dnech (kdy jsem na servis 5x volal protože nebyli schopni poslat voucher na odeslání výrobku do servisu) byl vyhodnocen notebook jako neopravitelný. Ihned jsem podal žádost o dobropis, na kterou mi nebylo do 12 dnů odpovězeno. Volal jsem na servis, co se děje, technik řekl, že email přišel, ať ještě vydržím. 17. den jsem znovu volal na servis, co se bude děje. Jiný technik mi oznámil, že byl email ve spamu (i když mi před 3 dny potvrdili že tam email je) a že mi pošlou vyrozumění. Ten den mi přišel email, že žádost přijali a že vyřízení může trvat 14 dní. Dnes je 18 dní a nemám od servisu žádnou zprávu.
Po 35 dnech od podání žádosti o dobropis stále čekám
Notebook Ideapad Y500
Žádám vydání dobropisu v plné hodnotě notebooku + úhradu 9 telefonátů na bílé linky servisu
|
Tweet |
Vzhledem ke skutečnosti, že byl notebook zakoupen u společnosti CZC.cz s.r.o., byla stížnost převedena na ní, protože prodávající odpovídá za vyřízení reklamace a odstoupení se uplatňuje u něho. Spotřebiteli postačí, pokud prodávajícímu prokáže, že reklamace byla v konkrétní datum řádně uplatněna.
Dobrý den pane Matoušku,
prosím o poslání protokolu o nepravitelnosti ze servisu, případně emailovou komunikaci s požadavkem na dobropis na email styblo@czc.cz
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Společnost czc.cz reagovala prakticky okamžitě a vše vyřídila bez problému. Naopak společnost Lenovo bych ohledně reklamace nikomu nedoporučil.