Společnost


FINALTY TARGET MEDIA s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:375
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47904Ziadna reakcia na odstúpenie od zmluvy od 14.1 (zaslaný email)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před 4 lety

Michal Rychtárik

Znění stížnosti

Dobrý deň,

Dňa 5.1.2021 som obdržal tovar (objednávka 239499) objednaný prostredníctvom vášho e-shopu Bonky.sk. Na základe spomínaného dátumu doručenia som si dovolil využiť právo na odstúpenie zmluvy do 14 dní odo dňa doručenia tovaru. V súlade s ust. §1832 odst. 1 vety druhej zák. č. 89/2012 Zb. žiadam o vrátenie peňažných prostriedkov za tovar. Obratom prosím zaslať potvrdenie a adresu na vrátenie tovaru poštou. Poštovné budem hradiť ja vo svojej réžii.

Ďakujem vopred za odpoveď.

S pozdravom Ing. Rychtárik

-------------------------------------------------------------------

Dôvod odstúpenia od zmluvy: Nekvalitné oblečenie z nekvalitného materiálu, ktoré nezodpovedá absolútne cene.


Produkt

Dámská módní zateplená mikina Shae - Gray, S


Požadované řešení

Vrátenie finančných prostriedkov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 17:21, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 23:37, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.