Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#47906Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před 4 lety

Kristýna Kadeřábková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednávku u Vigoexpress jsem dělala přes facebookový odkaz, kde mají napsáno u napařovače oděvů 399 Kč kus, když jsem přešla k objednávce nabídlo mi to, že pokud si přidám stejný produkt tak ten druhý bude za 239Kč, dále jsem celou domu měla v košíku 2 kusy napařováčů a poté jednu žehličku na vlasy, kterou mi nabídli se slevou za můj nákup. Až v potvrzené objednávce, které jsem si ani nevšimla byl napsaný jeden kus. Napsala jsem na email, že bych to chtěla vyřešit a paní Jana Malá mi odepsala, že v objednávce mám jen jeden kus. Napsala jsem jí celý postup své objednávky a reakce žádná. Na uvedeném tel. čísle nikdo nereaguje.
A na klasických webových stránkách mají uvedenou jinou cenu než na sponzorované reklamě na facebooku nebo instagramu přes kterou se dají dělat objednávky. Stejně tak tam mají uvedenou dopravu zdarma při objednávce nad 820 Kč, pak ještě tedy nechápu proč jsem jí platila.


Požadované řešení

Paní Malou jsem po emailu žádala buďto o zaslání druhého napařovače nebo vrácení peněz za které byl druhý kus nabízen, tj. 239 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 21:14, před 4 lety

Byl-li při nabízení výrobků a služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavé konání, jež patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:37, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.4.2021 15:47, před 4 lety


Kristýna Kadeřábková

Hodnocení:

Komentář: Jsem ráda, že jste se stížností vůbec zabývali. Paní Malá mi odpověděla asi po dalším měsíci. Ve zkratce, že mám prostě smůlu, protože jsem si to špatně zkontrolovala. Už je mi to jedno, teda krom toho, že zboží, které jsem zakoupila fungovalo na 2 použití a tím to haslo.