Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
Jak Alza pokazila oslavu 90-tých narozenin :
koupili jsme mamince dárek k narozeninám -televizi i s montáží, měli přijet, dovezt televizi, namontovat a oživit. Vše bylo uhrazeno! Přijel pouze řidič, krabici s TV nechal na chodbě, řekl že se montáž musí uradit že zadarmo ani kuře nehrabe a odjel! Chtěl po 90-ti leté mamince znovu peníze! Oslava pokažená, Alza takticky mlčí a nic neřeší. Prostě klasika, řečnická otázka, co bude dál?
Službu jsem uhradil - montáž TV, uhradil jsem samozřejmě i televizi a dopravu.
Potřeboval jsem po Alze vědět kdy tedy někdo přijede a službiú provede, operátor Alzy se 22.01.2021 ve 14.01 hod odmitl představit a zavěsil...což je nehoráznost
Objednávka u Alza : 433337965
Hezký den,
Šerý Pavel
Nevím jak dál, ale řešení je :
1- odstoupit od smlouvy pro nesplnění požadavku a odvoz zboží zpět v reřii Alzy
2- naplnit službu , to znamená provést montáž do dvou dnů, zatnout zuby a na vše zapomenout.
Mamince se asi pro pokus podvodu o vylákání peněz nikdo neomluví....
|
Tweet |
Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude doručeno a zároveň provedena i jeho montáž, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto službu.
Dobrý den,
děkuji za posouzení.
V tomto případě došlo k pochybení řidiče, který byl nováčkem a netušil postupy pro instalaci. Standardně probíhá instalace spotřebičů včetně montáže TV tak, že zboží je doručeno a následně se zákazníkovi ozve společnost, která tyto zprostředkovává a domluví si s ním termín služby. Dle dostupných informací se kolegyně se zákazníkem spojila a vyřešili situaci vrácením finančních prostředků za tuto službu.
Co se týče reakční doby, tato je aktuálně vzhledem k vysokému počtu zákaznických požadavků bohužel trochu delší, nicméně pracujeme na tom, abychom požadavky řešili bezodkladně.
Děkuji za pochopení, Martin, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a popřípadě uzavření případu.
Dobrý den,
tak vyjádření Alza je trošku alibistické, protože jsem se dvakrát ptal pracovníka Alzy zda montáž proběhne v den navážky, a byl jsem ubezpečen že ano. Jméno pracovníka s pochopitelných důvodů neuveřejňuji, ale Alze jsem ho oznámil. Službu jsem v Alze zrušil, byl mě vystaven dobropis, a jako odškodné za pokažený výroční den jsme od Alzy obrželi dárkový poukaz.
Je vidět že v Alze pracují zaměstnanci kteří se až tak úplně nesnaží "kopat za svůj tým", ale jsou tam i vyjímky se kterými jsem se v klidu domluvil.
dTestu děkuji za podporu a považuji z mé strany "případ" za uzavřený.
Hezký den,
Šerý Pavel
Dobrý den,
děkuji za reakci.
Zákazník ve své zprávě uvádí, že případ ze své strany považuje za vyřízený.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Děkujeme stranám za vyjádření, vzhledem k výše uvedenému věc uzavíráme.