Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47915Zrušení objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před 4 lety

Otto Hrubý

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 24. 11. 2020 jsem od Vaší společnosti obdržel produkt Vitamin D3 za 49,- Kč poštovného, který jsem unáhleně objednal, přičemž po jeho obdržení jsem využil svého práva a ve lhůtě 14 dnů od obdržení jsem tuto zásilku s neotevřeným a nepoškozeným produktem (Vitamin D3) zaslal doporučeně zpět na adresu společnosti. Téhož dne jsem zaslal doporučeně i vyplněný formulář oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedeným číslem podané zásilky a žádostí o výmaz veškerých svých osobních údajů z Vaší databáze zákazníků. Od té doby jsem od této společnosti nedostal žádné informace ani zprávu o tom, zda tak bylo učiněno.
Dne 20. 01. 2021 jsem obdržel další obálku s nabídkou produktů a přiloženou složenkou pro případ, kdybych o tento produkt měl zájem, přičemž jsem žádný zájem neprojevil a tuto obálku si nevyžádal.
Ve snaze tuto firmu kontaktovat jsem neuspěl, jelikož není možné se na telefonní linku dovolat.


Produkt

VitaSolaris Vitamin D3


Požadované řešení

Žádám o vyjádření společnosti k celé věci, storno původní objednávky provedené dne 24. 11. 2020, pokud se již tak nestalo. Opětovně také žádám o vymazání veškerých osobních údajů z Vaší databáze zákazníků a ukončení zasílání jakýkoliv nabídek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 12:34, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2021 14:29, před 4 lety

Vážený pane Hrubý,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vámi zaslaného dopisu na adresu naší společnosti ze dne 17.12.2020 byla objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris zrušena a zároveň, jak uvádíte, produkt byl dne 9.12.2020 doručen zpět do našeho skladu. Související pohledávka ve výši 49,-Kč byla téhož dne stornována. Vámi zmíněný formulář s požadavkem na vymazání osobních údajů naše společnost však neeviduje. Mohli bychom Vás požádat o zaslání podacího čísla z podacího lístku, abychom mohli formulář případně dohledat? Dovolte mi Vás ale ujistit, že na základě Vašeho podnětu byly Vaše osobní údaje předány k výmazu. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.2.2021 21:18, před 4 lety


Otto Hrubý

Hodnocení: