Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 24. 11. 2020 jsem od Vaší společnosti obdržel produkt Vitamin D3 za 49,- Kč poštovného, který jsem unáhleně objednal, přičemž po jeho obdržení jsem využil svého práva a ve lhůtě 14 dnů od obdržení jsem tuto zásilku s neotevřeným a nepoškozeným produktem (Vitamin D3) zaslal doporučeně zpět na adresu společnosti. Téhož dne jsem zaslal doporučeně i vyplněný formulář oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedeným číslem podané zásilky a žádostí o výmaz veškerých svých osobních údajů z Vaší databáze zákazníků. Od té doby jsem od této společnosti nedostal žádné informace ani zprávu o tom, zda tak bylo učiněno.
Dne 20. 01. 2021 jsem obdržel další obálku s nabídkou produktů a přiloženou složenkou pro případ, kdybych o tento produkt měl zájem, přičemž jsem žádný zájem neprojevil a tuto obálku si nevyžádal.
Ve snaze tuto firmu kontaktovat jsem neuspěl, jelikož není možné se na telefonní linku dovolat.
VitaSolaris Vitamin D3
Žádám o vyjádření společnosti k celé věci, storno původní objednávky provedené dne 24. 11. 2020, pokud se již tak nestalo. Opětovně také žádám o vymazání veškerých osobních údajů z Vaší databáze zákazníků a ukončení zasílání jakýkoliv nabídek.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Hrubý,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vámi zaslaného dopisu na adresu naší společnosti ze dne 17.12.2020 byla objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris zrušena a zároveň, jak uvádíte, produkt byl dne 9.12.2020 doručen zpět do našeho skladu. Související pohledávka ve výši 49,-Kč byla téhož dne stornována. Vámi zmíněný formulář s požadavkem na vymazání osobních údajů naše společnost však neeviduje. Mohli bychom Vás požádat o zaslání podacího čísla z podacího lístku, abychom mohli formulář případně dohledat? Dovolte mi Vás ale ujistit, že na základě Vašeho podnětu byly Vaše osobní údaje předány k výmazu. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.
Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: