Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47917Neprodejné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před 4 lety

Gabriela Brabec

Znění stížnosti

Dnes jsem chtěla koupit své dceři zimní bundu. Je jí 14 let a je silnější postavy. Nosí velikost L nebo 38. Dětské velikosti ji nejsou. Tak jsem chtěla dámskou bundu a prodavačka mi sdělila,že to není možné,že můžu koupit jen dětskou. Co s tím hodláte dělat, prosím?


Produkt

Vím,že se může ze zákona prodávat jen dětské,ale dcera dítě je!!!


Požadované řešení

Prosím o prodej zimní bundy pro dceru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 10:43, před 4 lety

Byla-li učiněna prodejcem nabídka určitého zboží vůči neurčitému okruhu osob, je smlouva uzavřena s tím, kdo včas (a obvykle i nejdříve) tuto nabídku přijme. Prodejce nemá zásadně nárok, aby spotřebiteli bezdůvodně nevydal nabízené zboží. Mohl by se tím dopouštět v krajním případě i diskriminace dle § 6 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

A naopak, není-li věc prodejcem nabízena, nevzniká spotřebiteli nárokovatelný titul na to, aby mu taková věc byla dodána/prodána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.