Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Lidl Karlovy Vary, Dolní kamenná 1051/8, 22.1. 2021.
Byla jsem na větším nákupu na prodejně Lidl v Karlových Varech, domnívám se, že v daný den bohužel došlo během dodávky zboží k namrznutí, kdy byla znehodnoceno zejména ovoce a zelenina, jež bylo na prodejně k dispozici.
Vyjma rajčat a ředkviček, které byla malé a zelené, byla zelenina viditelně “obranná a otrhaná”, například řapíkatý celer, ze kterého doslova nic nezbylo. Balení cibule, které jsem zakoupila, bylo v podstatě na vyhození, vše přemrzlé. K balení jablek jsem se zatím nedostala, avšak jediné z daného nákupu, co nebylo znehodnoceno mrazem, byly banány...
Jsem přesvědčena, že jsem toho dne nebyla jistě jediná zákaznice, která si tohoto problemu všimla. Přímo na prodejně jsem daný problém s nikým ze zaměstanaců neřešila, myslím si, že by to v daný moment nemělo efekt.
Do Lidlu chodíme rádi a to hlavně proto, že jsme velmi spokojeni s vždy čerstvou nabídkou ovoce a zeleniny. Tato zkušenost nás velmi zklamala a doufám, že dostanu nějaké vyjádření.
Poukázat bych však chtěla na to, že dané zboží bylo prodáváno za PLNOU PŮVODNÍ CENU!!!
Ovoce a zelenina- rajčata, ředkvičky, řapíkatý celer, cibule
Finanční kompenzace se pravděpodobně všichni obléhání zákazníci z daného dne nedočkají, očekávala bych tedy alespoň pravdivé vyjádření od společnosti Lidl.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Pokud by se problém s jakostí potravin rostlinného původu opakovat, může spotřebitelka zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností a nad jakosti ovoce a zeleniny.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.