Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
den,
dnes 23.1., asi v 11:35 hodin jsem si na Benzina Stop Café Most, ul. Teplická směr Bílina zakoupila obloženou kaiserku s trvanlivým salámem. Při příchodu k pultu s tímto, obsluha kaiserku akorát dávala do vitríny. Takže čerstvost by měla být na místě. Bohužel, po rozbalení jsem zjistila, že obsluha ji nejspíš vybalila z nějaké fólie. Kaiserka byla velmi studená, houska gumová a rajče i salát oschlé. Nejspíš tedy byla připravena mnohem dříve. Jsem velmi zklamaná, protože sama jsem na čerpací stanici Benzina pracovala a velmi si ji oblíbila.
Mnohokrát děkuji a přeji příjemný den.
Prosím, zjistěte důvod, proč takto obsluha jednala a zjednejte nápravu.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.