Společnost


BENZINA , s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47923Nekvalitní produkt, potravina

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2021, před 4 lety

Zuzana Langová

Znění stížnosti

den,
dnes 23.1., asi v 11:35 hodin jsem si na Benzina Stop Café Most, ul. Teplická směr Bílina zakoupila obloženou kaiserku s trvanlivým salámem. Při příchodu k pultu s tímto, obsluha kaiserku akorát dávala do vitríny. Takže čerstvost by měla být na místě. Bohužel, po rozbalení jsem zjistila, že obsluha ji nejspíš vybalila z nějaké fólie. Kaiserka byla velmi studená, houska gumová a rajče i salát oschlé. Nejspíš tedy byla připravena mnohem dříve. Jsem velmi zklamaná, protože sama jsem na čerpací stanici Benzina pracovala a velmi si ji oblíbila.
Mnohokrát děkuji a přeji příjemný den.


Požadované řešení

Prosím, zjistěte důvod, proč takto obsluha jednala a zjednejte nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 21:25, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.