Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47925Nevhodné chování průvodčího

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2021, před 4 lety

Karel Průša

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 20.1. ve středu jsem 5.48 přistoupil v Kolovratech do vlaku ze Stránčic na Hlavní nádraží, kde končil v 6.15.
Celou cestu jsem pana průvodčího neviděl, až těsně před konečnou stanicí se objevil. Byli jsme už na konečné stanici a chystal jsem se vystoupit. On mne ještě doběhl a požadoval kontrolu jízdenky. Předložil jsem měsíční jízdenku, vše bylo v pořádku.Celou tu dobu jsem měl nepříjemný pocit, že se ke mne chová jako k černému pasažerovi. V tom se mne ještě zeptal.
" A od kať jedete?" Slušnost by byla. " Můžu se Vás, prosím, zeptat...."
To už jsem neměl náladu mu odpovídat a asi jsem nebyl taky příjemný. Náš rozhovor zakončil větou " Když mi to nechcete říct, tak běžte do prdelky"
S tak nevhodným a arogantním chováním jsem se ve vlaku ještě nesetkal. Ident. číslo dotyčného průvodčího neznám. Myslím si ale, že byl v tomto spoji sám.
Další den jsem ve stejný čas jel do zaměstnání. Paní průvodčí byla příjemná, několikrát zkontrolovala cestující a to značně nekorespondovalo s hulvátským chováním jejího kolegy.
Pracuji ve službách, občas se setkám s nepříjemnými i sprostými zákazníky. Nikdy bych ale nešel do konfliktu nebo je jakkoliv urážel.
Žádám Vás o prošetření a děkuji za odpověď.

S pozdravem Karel Průša


Produkt

kontrola jizdneho


Požadované řešení

odpověď na moji stížnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 13:19, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.