Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47928Neviděla jsem smlouvu. Nebyla mi zaslána.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2021, před 4 lety

Anita Škárková

Znění stížnosti

Dobrý den, v prosinci 10.12.2020 jsem volala na o2, že bych měla zájem o internet a o o2 tv, které máme v díky benefitu v práci za zvýhodněnou cenu. Pani mi řekla, že je potřeba set-top box a o2 smart box na splátky a domluvili jsme termín instalace technikem. Souhlasila jsem a poprosila o zaslání objednávky na mail. Paní na infolince dvakrát kontrolovala správnost mého emailu, avšak na mail mi žádné informace nepřišli. Jediné co mi přišlo byla sms o potvrzení schůzky technika.

Takže nevěděla jsem jakou částku budu platit měsíčně, jaká je konečná cena smart boxu na splátky atd... Po mém překvapení ani technik nenesl smlouvu. Pouze semnou nastavil aplikaci, do které jsem se přihlásila přes googl účet. Bylo mi řečeno at se ještě zastavim poté na pobočce aktualizovat údaje, protože jsem zde dříve měla jiné číslo. Po 14ti dnech nic nefungovalo, uvedomila jsem si, ze vlastne ani nemam zadnou smlouvu a vlastne ani nevim, kdy a kolik mam platit? Šla jsem na pobočku, kde mě zaregistrovali. Ale opět nevím předešlé udáje.

Bylo mi řečeno, že to uvidím na faktuře a nyní až přijdu domů ať smart box odhlásim a přihlásim. Zkoušela jsem to asi 40 KRÁT. Takže jsem šla na jinou pobočku, protože jsem zrovna byla blízko jiné a tam mi řekl pán, nejdřív, že mi nemůže poslat technika, poté, že mi může poslat technika zdarma, ale at nejdriv zavolám na technickou podporu. Bylo už něco kolem 19:00-19:30 a na pobočce na Černým Mostu mi pán řekl, že na technické podpore jsou určitě dnes do 21:00 minimálně ( byla to neděle) když jsem před 20:00 volala na technickou podporu, bylo mi řečeno automatem, že pracovní doba je do 19:00. (Už jen toho času, kolem jsem na tomto strávila, budu ráda platit klidně i dvakrát vyšší částku, hlavně, když to bude fungovat a zamestnanci mi budou pomahat a ne pritezovat).

Další den se mi povedlo dovolat na podporu, s pánem sem restrartovala smart box, také sem se ho ptala, proč mi vysílá pouze 5G, když má vysílat i 2,4 a tak jsme prosli veskera nastaveni, vse v pořádku, bylo mi řečeno, že ho mám jít reklamovat a že zaplatím 1000 Kč zálohu za půjčení. Také, že ho sama musím donést, i když já nejsem it technik, když to musel zapojit technik a vytahnout kabel muzu sama, proc posíláte ty techniky za 600 kč ještě ke všemu poplatek o kterém jsem samozřejmě nevěděla, protože pani řekla, že pošle do mailu a neposlala. Dobře, otravuje mi to život, zavolám a odstoupím. V tom mi řeknou, že vše mám přece ve smlouvě, ale já sakra žádnou smlouvu nedostala !!! Přece pokud je něco na splátky a zákon o sprostředkování spotřebitelského úvěru na bydlení a jiné než bydlení toto jasně zakazuje. Tudíž je to porušení zákona. Nebo nemám pravdu. Tyto zkoušky na zprostředkovatele mám.


Dokonce mám stále i teď chybné číslo OP. Napsali tam mé rodné číslo.
poté co mi zhruba před týdnem udělali přístup na pobočce do moje o2 tak dnes za pomoci infolinky se mi pořadilo poprvé nalézt smlouvu.


Produkt

o2 smart box, o2 internet i o2 tv a o2 settobox


Požadované řešení

ani jedna ze služeb, nefunguje tak jak má a já na věčné reklamace po pobočkách nemám opravdu prostor, sama jsem velmi pracovně vytížená. Záleží mi na úspoře času v maximálním měřítku. Toto mi ovšem opravdu hodně zkomplikovalo život, nemužu se připojit na firemní mobil na wifi, protože ten podporuje 2.4 sit a ten Vas smart box ji chybně po 14 dnech, co je nový nevysílá???????
K věci. Není mi umožněno ukončit bez toho aniž bych doplatila 7000 cca za set tobox a o2smart box. Ptala jsem se na infolince jaké jsou sankce, bez odpovedi. Ptala jsem se, kde najdu obchodní podmínky, naprosto odváděli svou odpověď od mé otázky jinam.


19.12.2020 U mě byl technik od té chvíle mám o2 internet i tv, kde není jediný den, ze byh nemusela desetkrat restartovat setbox, nebo vyndat a zandat baterky z ovladače, protože se zasekl.
Nyní je 23.1.2021. Službu mám měsíc a dva dny.


Dá se uznat neplatnost smlouvy? Nechci peníze zpět, chci ukončit veškeré smlouvy a vrátit jim ty krabicky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 12:01, před 4 lety

Byla-li smlouva uzavřena na dálku (např. přes telefon), je podnikatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy poskytnout spotřebiteli informace vymezené v § 63 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích. Činí tak v elektronické nebo listinné formě. Lhůta pro odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací. Lhůta přitom činí zásadně 14 dní. Při odstoupení v této lhůtě není nutné uvádět důvod a není nutné platit jakékoliv sankce.

Takové sankce (náklady spojené s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek) je možné účtovat jen v případě, kdy zákazník smlouvu vypovídá, nebo kdy je smlouva měněna dohodou, nikoliv v situaci, kdy odstupuje od smlouvy ve 14denní lhůtě běžící ode dne předání smlouvy v psané formě.

Pokud by přesto byl spotřebiteli tento poplatek naúčtován, lze vyúčtování reklamovat. Pokud by již lhůta uplynula a odstoupit nebylo možné, lze reklamovat kvalitu poskytované služby.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 15:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.