Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#47929Z čísla 90440099

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2021, před 4 lety

Vladislav Babinski

Znění stížnosti

Dobrý den...
Z vyúčtování mobilního telefonu svého syna u 02 za měsíc prosinec 2020 jsem zjistil ,že mi byla naúčtovaná platba nad rámec placeného paušálu,bohužel jsem pravidelně nekontroloval výpisy a tak jsem až dnes zjistil u operátora, že to platím od května 2020 ,celkem mi bylo zdržení 35x99kč.což je 3465kč.
Operátor mi sice prémiové smsky zablokoval,ale mám strach jestli to není málo.
Syn si nic neobjednal,tak nechápu proč takto člověka okradají.Děkuji za prověření.


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 3465kč.a o zrušení nevíme ani za co platíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 16:17, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2021 10:47, před 4 lety

Dobrý den, na DIMOCA jsme objevili váš příspěvek na tomto fóru a samozřejmě vás rádi podpoří při řešení nedorozumění, která jste učinili. Co je DIMOCO? DIMOCO je licencovaný platební institut a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální a fyzické zboží pomocí platební metody zvané „Carrier Billing“, alternativy ke kreditním kartám, bankovním převodům nebo PayPal. Uživatelé vědí, jak platit za elektronické publikování, video na vyžádání, online hry nebo služby digitální hudby prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu nebo SmartTV prostřednictvím účetního systému mobilního operátora, tj. Telefonního účtu. Tuto platební metodu nabízí mnoho mezinárodních společností, jako je Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook. Proto si je dnes v oblasti mobilních plateb neumíme představit! Co není DIMOCO? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Zřejmě chcete vyřešit problém se službou u poskytovatele služeb? V případě jakýchkoli dotazů je k dispozici tým MPSC - mobilní platební centrum pro zákazníky. Váš tým odborníků vám pomůže vyřešit tuto situaci u vašeho poskytovatele služeb: www.mobileinfo.biz; E-mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2021 17:10, před 4 lety


Vladislav Babinski

Dobrý den,
po jednání s firmou DIMOCO došlo k vrácení poptávané částky na účet. Děkuji za Váš zájem a přeji ve Vaší práci mnoho úspěchů. V tomto případě jsem ten šťastnější. S pozdravem Vladislav Babinski.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 15:04, před 4 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.