Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si troje šaty. Na faktuře se objevila trojí částka za dopravné á 199,- Kč, přestože zboží bude baleno v jednom balíku, proto jen jedno dopravné. Proboha, jak jste na to přišli, že nás takhle šidíte?
Díky za odpověď
Ivana
I když koupím patero šatů, měla bych platit za dopravné jenom 199 Kč
a ne 5x 199,- Kč, jak se mi ukázalo na faktuře. Opravte si ty vaše počty.
Ivanice
|
Tweet |
Je-li spotřebiteli doručován jeden balík, dopravné i balné by mělo odpovídat právě tomuto počtu. Uzavírá-li spotřebitel s podnikatelem smlouvu, musí podnikatel v rámci své informační povinnosti sdělit spotřebiteli nejpozději při uzavření smlouvy jaké jsou náklady na dodání, a pokud tyto náklady nelze stanovit předem, údaj, že mohou být dodatečně účtovány.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.