Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
mám ráda Kaufland a taky mám ráda čerstvě mletou kávu, což po odstranění mlýnku na kávu u východu z obchodu už není možné. Byla to služba, která přispívala ke spokojenosti nejen mojí, ale i sposty dalších zákazníků. Nechci si kupovat další přístroj.
Vrátit do prodejny mlýnek kávy.
|
Tweet |
Podnět předáváme společnosti k vyjádření.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Dobrý den,
kontaktovala jsem zákaznické centrum Kauflandu dříve než D-test. Odpověď Kauflandu mě neuspokojila, proto jsem využila možnosti nabízenou D-Testem. Zde je zkopírovaná odpověď Kauflandu ze dne 20.10.2014 :
Vážená paní Kalová,
děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání své zprávy týkající se kávomlýnků.
Velice nás těší Vaše přízeň a jsme rádi, že jste si pro své nákupy vybrala právě naši prodejnu v Brně.
Mrzí nás, že nejste spokojena s odstraněním kávomlýnků z vestibulu obchodního domu Kaufland, a omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Veškeré mlýnky na kávu jsme stahovali z důvodu jejich poruchovosti a již neplánujeme kávomlýnky nahrazovat novými. V poslední době se množily případy, kdy zákazníci využívali mlýnky také k jiným účelům. Nemohli jsme tedy našim zákazníkům zaručit 100% kvalitu namleté kávy.
V našem běžném i akčním sortimentu zboží však naleznete elektrické kávomlýnky, které by mohly kompenzovat odstraněný mlýnek z prodejen.
Věříme ve Vaše pochopení a doufáme, že i přesto zůstanete naší zákaznicí.
V případě potřeby nás můžete kontaktovat i na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894, kde Vám rádi poradíme.
S přáním příjemného dne
Jan Petrů
Zákaznické centrum
Kaufland Česká republika v.o.s
Pod Višňovkou 25
140 00 Praha 4
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.