Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4794Mlýnek na kávu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2014, před 10 lety

Jana Kalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám ráda Kaufland a taky mám ráda čerstvě mletou kávu, což po odstranění mlýnku na kávu u východu z obchodu už není možné. Byla to služba, která přispívala ke spokojenosti nejen mojí, ale i sposty dalších zákazníků. Nechci si kupovat další přístroj.


Požadované řešení

Vrátit do prodejny mlýnek kávy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2014 19:35, před 10 lety

Podnět předáváme společnosti k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2014 10:37, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2014 20:50, před 10 lety


Jana Kalová

Dobrý den,

kontaktovala jsem zákaznické centrum Kauflandu dříve než D-test. Odpověď Kauflandu mě neuspokojila, proto jsem využila možnosti nabízenou D-Testem. Zde je zkopírovaná odpověď Kauflandu ze dne 20.10.2014 :


Vážená paní Kalová,

děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání své zprávy týkající se kávomlýnků.

Velice nás těší Vaše přízeň a jsme rádi, že jste si pro své nákupy vybrala právě naši prodejnu v Brně.

Mrzí nás, že nejste spokojena s odstraněním kávomlýnků z vestibulu obchodního domu Kaufland, a omlouváme se Vám za způsobené komplikace. Veškeré mlýnky na kávu jsme stahovali z důvodu jejich poruchovosti a již neplánujeme kávomlýnky nahrazovat novými. V poslední době se množily případy, kdy zákazníci využívali mlýnky také k jiným účelům. Nemohli jsme tedy našim zákazníkům zaručit 100% kvalitu namleté kávy.

V našem běžném i akčním sortimentu zboží však naleznete elektrické kávomlýnky, které by mohly kompenzovat odstraněný mlýnek z prodejen.

Věříme ve Vaše pochopení a doufáme, že i přesto zůstanete naší zákaznicí.

V případě potřeby nás můžete kontaktovat i na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894, kde Vám rádi poradíme.

S přáním příjemného dne

Jan Petrů

Zákaznické centrum
Kaufland Česká republika v.o.s
Pod Višňovkou 25
140 00 Praha 4

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:36, před 10 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.