Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 18.12.2020 jsem si na tomto e-shopu objednala toner (1ks) a papír do tiskárny (2 bal). Kromě potvrzení objednávky mi od společnosti už žádná informace o zboží nepřišla - ani potvrzení o přijetí peněz, expedici zboží, či předání dopravci.
Společnost jsem se pokoušela kontaktovat na uvedenou e-mailovou adresu, na 2 uvedená čísla (zákaznický servis a reklamační oddělení), využila jsem i chat na Facebooku - všechny pokusy byly bez odpovědi.
Pouze 7.1.2021, kdy jsem napsala na chat na jejich stránkách, mi bylo slíbeno, že 11.1.2021 zboží expedují. Do dnešního dne 24.1.2021 mi zboží stále nedošlo.
Zítra 25.1.2021 zasílám společnosti doporučeným dopisem Odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení smluvních podmínek s požadavkem na vrácení peněz.
Toner Brother TN-2420 ( TN2420 ) originální černý, Kancelářský papír euroBASIC A4, gramáž 80 g/m2
Po této společnosti požaduji vrácení peněz, jelikož se jedná o vážné porušení smluvních podmínek a rozhodně je tohle chování v rozporu s férovým jednáním.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.