Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
z mého účtu byla stržena platba viz níže, prosím o sdělení, proč a kterému obchodníkovi byla tato platba poskytnuta.
Z účtu
35-9250830227/0100
Na účet
43-7798920237/0100
COMGATE PAYMENTS, A.S.
Částka: 2.436,- Kč
Zpráva pro příjemce
RURS-6J9T-XNU8
Variabilní symbol
186607007
Datum splatnosti
11. 1. 2021
Odepsáno
11. 1. 2021
Typ transakce
Odchozí úhrada
ID transakce
001-10012021 1602 602026 067931
Prosím o vyřízení
Děkuji
neznáno
Vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, informaci Vám rádi sdělíme v pracovní dny na našem zákaznickém centru. Platby skrze platební bránu přeposíláme na daný e-shop, kde byla platba provedena. Dle data a identifikace platby Vám informaci rádi poskytneme.
Pro kontakt můžete využít email nebo tel: Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod)
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Hezký den, tým podpory ComGate payments.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.