Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupeno 12.11.2013.
Čtečka je už 5x na reklamaci.
Čísla reklamací :RE14005753,RE14013298,RE14040221,RE14043565,RE14048189.
2x reklamace uznána 2x neuznána.Co bude po páte nevim.
Pokaždé se jedná o ty samé vady čtečky.Domnívám se , že servis čtečku nedostatečné kontroluje.
čtečka se sama vypíná, stránky přeskakují,zasekává se v různých stadiích programu, někdy stránka zčerná , písmena zbělají a nejsou celá, v různých situacích nefunguje žádné tlačítko.
Čtečku je při poruše vždy třeba resetovat.
Vše se děje nekontrolovatelně, náhodně.
PROSÍM O POMOC PŘI REKLAMACI
POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ
|
Tweet |
Spotřebiteli lze v tomto případě jen doporučit, aby vady co nejpodrobněji popsal do reklamačního protokolu, aby mohly být přezkoumány (případně předvedla prodávajícímu). Pokud se jedná o stejné závady, je důležité zjistit, z jakého důvodu byla reklamace uznána a poté již nikoli.
Pokud bude reklamace opět zamítnuta, leží důkazní břemeno ohledně prokázání existence vady na spotřebiteli. V takovém případě doporučujeme kontaktovat soudního znalce, který po zhodnocení situace může vypracovat znalecký posudek, ve kterém se bude zabývat existencí vady a odůvodněním reklamace. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádně vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den pane Zikmunde,
počkejme prosím, zda v RE14048189, která běží neuzná výrobce nárok na vrácení peněz.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den,
odpověď firmy CZC,CZ mě moc neuspokojuje.
Netrpělivě počkám na vyhodnocení páté reklamace.
Reklamaci vyhodnocuji pravdivě, čtečka se 15 až 20 minut provozu zahřeje
a pak si dělá co chce. Hlavní závady jsem v reklamacích popsal. Pracovníci u Muzea některé závady osobně viděli.
Prosím, veďte mě dál v evidenci a výsledek reklamace mi u firmy CZC.CZ zaurgujte.
Jsem důchodce, od mládí velký čtenář. Od čtečky jsem očekával ve stáří trochu radosti.
Děkuji Zikmund.
Prodávající má právo na posouzení oprávněnosti reklamace. Jedná-li se o stejné závady, které se vyskytly po opravě, spotřebitel má právo na vrácení peněz, pokud tento nárok uvedl do reklamačního prokolu a prodávající současně shledá reklamaci jako oprávněnou. Spotřebitele žádáme o sdělení výsledku reklamačního řízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Pokracuji, do vyjadreni pate reklamace.
Dekuji za vasi podporu.
Zikmund.
Spotřebitel nám sdělil, že po jeho osobní intervenci byla byla reklamace čtečky uznána a budou mu vráceny peníze. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.
Hodnocení: