Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.1.2021 jsem uskutečnila objednávku 102932715.Zaplatila jsem převodem 419,-Kč. Stále mi chodili upomínky emailem i sms abych zaplatila ale minulý týden mi PauY objednavku zrušila s tím že pro vraceni peněz se mám domluvit s prodejcem. Neni možné se s vami domluvit telefonem,věřím že takto se domluvíme. Zdravím Kaderková.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit kupř. dokladem o zaplacení, výpisem z účtu apod., má spotřebitel nárok na jeho dodání. Vyskytne-li se případně chyba ve zpracování transakce na straně banky společnosti, je za to odpovědná společnost. Jedná se o její "sféru vlivu" a v závazkových vztazích platí, že za tento problém nese odpovědnost sama společnost, nikoli spotřebitel.
Dobrý den, paní Kaderková,
děkujeme za informaci. Vaše platba přes platební bránu bohužel neprošla a banka Vám platbu tedy bude vracet zpět. Pokud Vám zatím platbu nevrátili, kontaktujte svoji banku a jistě Vám sdělí důvod. Objednávka byla zrušena.
Děkujeme za pochopení.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.