Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#47953Zrušení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2021, před 4 lety

Jarmila Kaderkova

Znění stížnosti

Dne 13.1.2021 jsem uskutečnila objednávku 102932715.Zaplatila jsem převodem 419,-Kč. Stále mi chodili upomínky emailem i sms abych zaplatila ale minulý týden mi PauY objednavku zrušila s tím že pro vraceni peněz se mám domluvit s prodejcem. Neni možné se s vami domluvit telefonem,věřím že takto se domluvíme. Zdravím Kaderková.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2021 12:27, před 4 lety

Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit kupř. dokladem o zaplacení, výpisem z účtu apod., má spotřebitel nárok na jeho dodání. Vyskytne-li se případně chyba ve zpracování transakce na straně banky společnosti, je za to odpovědná společnost. Jedná se o její "sféru vlivu" a v závazkových vztazích platí, že za tento problém nese odpovědnost sama společnost, nikoli spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2021 10:37, před 4 lety

Dobrý den, paní Kaderková,

děkujeme za informaci. Vaše platba přes platební bránu bohužel neprošla a banka Vám platbu tedy bude vracet zpět. Pokud Vám zatím platbu nevrátili, kontaktujte svoji banku a jistě Vám sdělí důvod. Objednávka byla zrušena.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 15:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 12:41, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.