Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#479602x zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2021, před 4 lety

Jaroslava Šimková

Znění stížnosti

Dne 30.12.2020 jsem uhradila částku Kč 99,00 na účet 6705562/0800
VS 1975681975 přes Pay z mého účtu.na poštovné zdarma.Faktura 102912323.Tel.č. 371140216 neexistuje. Nyní mi zásilka přišla, ale mám ji zaslanou jako dobírku na částku 99,00 Kč.
Ještě jsem si ji nevyzvedla, abych neplatila 2x. Prosím o vrácení částky 99,00 Kč zpět na můj účet. Doufám, že k tomu došlo omylem. Děkuji Šimková


Produkt

Tužka na obočí Lola Tmavě hnědá 02, BP4000533477003-02 Dark B, rown China,


Požadované řešení

Vrácení částky Kč 99,00


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2021 14:56, před 4 lety

V případě, že platba byla správně a v pořádku odeslána na konto společnosti, bude vhodné jí to doložit. Podnikatel nemůže žádat zaplacení téhož dvakrát. V takovém případě by se totiž jednalo o tzv. bezdůvodné obohacení, které by muselo být vydáno zpět tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2021 10:43, před 4 lety

Dobrý den, paní Šimková,

děkujeme za informaci. Vaše objednávka č. 102901913 v hodnotě 99 Kč je v pořádku uhrazena předem a je na cestě k Vám. Jinou objednávku na dobírku u Vás neevidujeme. Nejspíše se tedy jednalo o objednávku z jiného obchodu. Pokud zásilku na dobírku nepřevezmete, vrátí se zpět danému obchodu.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 15:11, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2021 12:38, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.