Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Několikrát jsem vám psala o zrušení objednávky, psala jsem na číslo kde se mají stornovat objednávky.
ale vy mi neustále posíláte at zaplatím objednávku, jak na email tak na moje číslo, číslo i email neustále blokuji aby jste mi neposílali zaplacení objednávky ale vy mi furt posíláte emaily a SMSky
Produkt jsem si objednala 11.ledna a hned v ten den jsem stornovala objednávku ale furt mi přicházejí SMSky a emaily ? proč?
Chci abyste mi stornovali tu objednávku. hrozně me otravují zprávy i emaily.
|
Tweet |
Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.
Pokud kupní cenu výrobku spotřebitel ještě neuhradil, má odstoupení od smlouvy ten efekt, že prodávajícímu zaniká možnost požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny výrobku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Nováková,
děkujeme za informaci. Vaše objednávka byla tedy zrušena. Doufáme, že zachováte naší nákupní galerii PoštovnéZDARMA.cz přízeň.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.