Společnost


Paysafe Prepaid Services Limited

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47963Neseriózní praktiky společnosti Paysafecard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2021, před 4 lety

Karel Červený

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.1.2021 jsem zakoupil v prodejně Sazka (areál Krakov) kupón Paysafecard ve výši 200,- který jsem se následně snažil uplatnit na herní platformě Steam za účelem dobití Steam peněženky. Po zadání pinu však požadovaná transakce neproběhla, neboť výše požadavku na dobití (10 Euro) převyšovala výši částky kupónu. Následné pokusy o dobití skrze přímou volbu aktivace pin kódu byly neúspěšné se sdělením, že karta je zřejmě neplatná. Jak jsem si záhy potvrdil na stránkách PS celý zůstatek byl stále k dispozici, avšak kartu použít nemohu. S tímto problémem jsem kontaktoval danou společnost a objasnil jí situaci se všemi relevantními údaji. Až dne 13.1. jsem obdržel odpověď, ve které stála pouze strohá odpověď, že má karta je v pořádku. Přes mé opakované apely jsem se nedočkal ze strany společnosti žádného řešení, pouze mi poté co jsem jim zaslal foto karty a příslušné sdělení Steamu bylo dnes 25.1.2021 emailem stroze sděleno, že karta již byla použita, přestože na ní je celý zůstatek (jak jsem si opět ověřil na PS stránkách) a jak mi potvrdili i oni v samém úvodu dané korespondence...


Produkt

Kupón Paysafecard ve výši 200,- (Sériové, transakční číslo kupónu a ref.číslo viz. níže)


Požadované řešení

Žádám Vás tedy touto cestou o intervenci v mé snaze získat zpět peníze o které jsem přišel (200 Kč) bez ohledu na to v jaké podobě, tj. ať už hotovost nebo použitelný kupón, neboť společnost jenž přijala mou platbu neprojevuje v této věci absolutně žádnou součinnost a jedná v naprostém nesouladu s obchodními zásadami a pravidly! Bohužel na prodejních místech sazky nelze kupóny Paysafe úspěšně reklamovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2021 14:42, před 4 lety

Nefunguje-li věc v souladu s tím, co deklaruje společnost a není-li možné ji využít/uplatnit, může spotřebitel uplatnit reklamaci této služby. Ta musí být vyřízena v zásadě do 30 dní. V rámci uplatněné reklamaci by měl spotřebitel v tomto případě požadovat opravu věci nebo vrácení peněžních prostředků.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Není-li reklamace řádně vyřízena - a tedy s náležitým odůvodněním - může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě má nárok na vydání původně zaplacené částky; na druhé straně má povinnost odevzdat věc prodávajícímu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 14:53, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.