Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Po niekoľkých predchádzajúcich telefonických pokusoch o ukončenie vernostného programu (zrušenie odberu výživových doplnkov a ukončenia zasielania ponúk) mi bolo oznámené, že ako dcéra to môžem urobiť iba , tak že pošlem žiadosť o ukončenie vernostného programu a splnomocnenie podpísané mojou mamou MUDr.Máriou Onuškovou. Urobila som to vzhľadom k jej zdravotnému stavu.
Splnomocnenie bolo z 5.3.2020 a bolo odoslané spolu so žiadosťou o ukončenie vernostného programu do Banskej Bystrice. Žiadna odpoveď ani potvrdenie neprišlo. Po pár mesiacoch však začali chodiť ďalsie objenávky a ponuky a tesne pred Vianocami prišiel bez akéjkoľvek objednávky "darček", ktorý som bez rozbalenia na vlastné náklady odoslala naspäť do Banskej Bystrice. Teraz v januári 2021 prišiel list so šekom na zaplatenie čiastky za balíček , ktorý si nenechala.
Vianočný darček a ignorovanie ukončenia vernostného programu.
Týmto žiadam o okamžité vymazanie osobných údajov mojej mamy MUDr. Márie Onuškovej (predpokladám vedenej pod č.169770, taký je variabilný symbol)
Ďalej žiadam o ukončenie akéjkoľvek korenšpondencie a zasielania neoprávnených faktúr či šekov.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Pokud stěžovatelka jednala vlastním jménem za svou maminku, potom je třeba doložit společnosti plnou moc.
Vážená paní Galmusová, děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že chybou lidského faktoru nebyl ukončen věrnostní program pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+, tak, jak jste o ukončení žádala. Za toto pochybení se velice omlouváme. Rádi bychom Vás však ujistili, že vámi vrácená zásilka byla dne 8.1.2021 vrácena zpět do našeho skladu, všechny související faktury byly kompletně stornovány a osobní údaje Vaší maminky byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Ještě jednou se velice omlouváme za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.