Společnost


Petr Polomík

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4797Nedodané součásti alarmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2014, před 10 lety

Motyka René

Znění stížnosti

Firma mi dodala alarm G70,přiobjednával jsem k němu další doplňky,které mi byly dodány současně s alarmem,ovšem k jinému alarmu.Po tel.domuluvě jsem věci posílal zpět 3.9.2014.Dodnes jsem nedostal požadované přislušenstvi.Telefon neberou,na mail neodpovidaji..... Asi před měsícem jsem dostal esm,že mají problém s dodávkou.Od té doby stále to samé.tel.nic mail nic ani přez kontakt na webových stránkách žádná odezva.


Požadované řešení

Urychlené dodání požadovaných komponentů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2014 11:17, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Pokud není výše uvedené splněno, jedná se nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě je nutné uplatnit reklamaci a požadovat dodání zboží, které je ve smlouvě sjednáno. Prodávající musí vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 12:48, před 10 lety

Subjekt Polomík Petr nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.