Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47972Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2021, před 4 lety

Zlata Pavlovičová

Znění stížnosti

Dobry den dne 16.3 jsem na Váš účet 5553560369/0800 omylem poslala častku 2287 kč která mi dosud nebyla vrácena.Dne 19.1jsem opět na Váš účet zaslala částku 1823 kč.Žádam o vrácení celkové častky ve výši 4210 kč do 31.1.2021 jinak budu nucena částku vymáhat soudní cestou,čímž se Vaše výlohy navýši.Na PČR mi bylo sděleno,že se jedná o neoprávněné obohacování v nouzovém stavu. Děkuji


Požadované řešení

Navrácení částky kterou si společnost neoprávněně nechala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 23:31, před 4 lety

Pokud společnost získala majetkový prospěch bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit majetkový prospěch bezprostředně poté, co jej k tomu ochuzený vyzve. Pokud tak neučiní, může ochuzený právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 21:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.