Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,
dnes 25.01.2021 som na pošte v Kutnej Hore prebral doporučenú zásielku, v ktorej som sa dočítal, že mám zaplatiť za komunálny odpad mestu dvojnásobnú sumu, a to 1300 Kč. Volal som teda na MÚ v Kutnej Hore, tam mi povedali, že mi odoslali výzvu k zaplateniu už 13.11.2020, list sa však vrátil späť na MÚ, pretože adresát nebol nalezen. Poštovú schránku mám riadne označenú, pravidelne mi do nej chodí pošta. Takže nechápem, prečo som tento list nedostal. A teraz, keďže som to nezaplatil včas, som dostal pokutu vo výške 100% neuhradenej sumy. Na miestnej pošte v Kutnej Hore mi povedali, že to mám riešiť cez sťažnosť.
Označenie nedodaného listu je: MKH/140569/2020
Týmto žiadam, o vrátenie 650 Kč, keďže chyba sa stala na strane Českej pošty, s.p. a poplatok za komunálny odpad som zaplatiť musel.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.