Společnost


PROMA CB s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47974Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2021, před 4 lety

Blanka Lau

Znění stížnosti

Dne 12.11.2020 jsem v e-shopu objednala strojek na nudle, zaplatila převodem z účtu 908 Kč a čekala na e-mail s kódem pro vyzvednutí zboží. Kromě výzvy k ohodnocení nákupu nepřišlo nic. Napsala jsem několik e-mailů s žádostí o vysvětlení- bez odezvy. Telefon vypnutý. V dalším e-mailu jsem odstoupila od smlouvy a požadovala vrácení peněz. Totéž jsem učinila písemným doporučeným dopisem s doručenkou, který firma převzala 5.1.2021 a ve 14denní lhůtě měla peníze vrátit Všechny pokusy o komunikaci s firmou byly marné.


Produkt

De Gusto Strojek na výrobu nudlí s nástavci QZ (627), cena 849,- Kč + 59,- Kč doprava


Požadované řešení

Vrácení částky 908,- Kč na číslo účtu, které jsem firmě sdělila v doporučeném dopise.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2021 07:12, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než jí je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2021 23:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.