Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
mám již dlouho účet na wish.com, kdysi mne požádali, abych se přihlašoval přes FB, nyní FB nemám a nemohu se přihlásit do wish.com, mám zaplacené objednávky, nevím, kdy přijdou, nevím, jak je bez přístupu k mému účtu budu moci případně reklamovat, české zastoupení wish.com i na support@wish.com mi odmítají můj účet zpřístupnit, pořád dokola opakují, že to jde jen přes FB, který už nemám, odmítají mi to nesmyslné propojení s FB zrušit, abych se mohl přihlašovat jen přes mail, udělal jsem si jiný účet na wish.com na jiný mail, bez FB, ale ten mi k ničemu není, tam svou historii objednávek z původního účtu nevidím
viz popis stížnosti
umožnit přístup k mému účtu
|
Tweet |
Stanovení podmínek pro přístup spotřebitele do portálu společnosti je interní věcí společnosti. Tyto podmínky pochopitelně musí být souladné s obecně závaznými právními předpisy, zejm. nesmí docházet k nedůvodné diskriminaci spotřebitele při čerpání služeb (§ 6 zákona o ochraně spotřebitele).
Prokáže-li spotřebitel, že daný účet náleží jemu i jinak, než že se na něj přihlásí skrze další platformu, měla by mu podle našeho názoru společnost vyhovět a přístup mu umožnit i jiným způsobem. Pokud si však spotřebitel zvolil k přihlášení fixně jeden způsob a tento způsob není možné dle podmínek společnosti měnit, nebude spotřebitel patrně moci po společnosti takový nárok vymoci. V opačném případě, pokud by podle smluvních podmínek změna způsobu přihlášení možná byla a společnost by přesto žádosti na změnu nevyhověla, může spotřebitel v případě vzniklé škodu toto škodu nárokovat vůči společnosti s odkazem na § 2913 občanského zákoníku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.