Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#47979ZÁSILKA NEBYLA OBJEDNÁNA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2021, před 4 lety

Jiří Krejčírský

Znění stížnosti

PŘIŠLO MI 8 ČEPELÍ KTERÉ,JSEM SI VUBEC ,NEOBJEDNAL JESTLI SI MYSLÍTE ŽE POKUD NEJSME ZPRAHY ,TAK JSMEHLUPÁCI ,TAK TO NE SE TAM PROBERTE,TED,TO KOUPÍM,ALE UŽ MI NIC NEPOSÍLEJTE.


Produkt

NIC,NECHCI


Požadované řešení

NIC ,NEPOSÍLAT.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2021 11:32, před 4 lety

Neuzavřel-li spotřebitel se společností žádný závazek, pak není povinen zboží, které mu bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění (viz § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2021 14:22, před 4 lety

Vážený pane Krejčírský,

Na základě Vaší stížnosti bylo zasílání holicích hlavic značky FlexiFront X5, pod zákaznickým číslem 72835478180, ukončeno dne 26. 1. 2021.
Firma Courlux International SA již na Vaši adresu žádné produkty na holení zasílat nebude.
Vaše původní objednávka byla provedena na internetu, na webových stránkách firmy Courlux, kde je graficky i písemně vysvětlen systém pravidelných dodávek náhradních hlavic do holicího systému. K platnému uzavření objednávky je nutné, aby si zákazník přečetl podmínky objednávky, souhlasil s nimi a zaškrtl příslušné políčko v objednávkovém formuláři, které toto potvrzuje: Že podmínky objednávky četl, souhlasí s nimi a přeje si za těchto podmínek objednané zboží zaslat. Dále zákazník také potvrzuje, opět zaškrtnutím políčka v objednávkovém formuláři, že četl a souhlasí s Obchodními podmínkami firmy Courlux.
V těchto podmínkách objednávky je jasně uvedeno a vysvětleno, že zákazník může dostávat nové hlavice v předem nastaveném intervalu, nebo si může sám interval dodávek nastavit podle svých potřeb, jak často si přeje nové hlavice dostávat. Samozřejmě je také možné kdykoliv zasílání holicích hlavic úplně ukončit. Je k tomu pouze nutné kontaktovat zákaznický servis v ČR, a to buď telefonicky, písemně, emailem nebo přes webové stránky.
Když zákazník potvrdí svůj souhlas s výše uvedenými podmínkami a odešle platnou objednávku, firma Courlux mu obratem zasílá písemné potvrzení jeho objednávky,
a to na jeho emailovou adresu. Vám bylo toto potvrzení objednávky odesláno emailem dne 25. 10. 2020. V tomto potvrzení bylo opět uvedeno a vysvětleno, jak funguje pravidelné zasílání holicích hlavic. Firma Courlux zasílá toto potvrzení objednávky právě z důvodů, aby nedošlo k nedorozumění, a pokud by si zákazník svoji objednávku rozmyslel, aby ji mohl ještě stornovat. Dále zde byly uvedeny také kontakty na zákaznický servis firmy Courlux.
Pokud přesto došlo k nedorozumění, velice nás to mrzí, protože firma Courlux se snaží o naprosto jasný, jednoduchý a transparentní způsob prodeje.

Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2021 14:31, před 4 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2021 16:35, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2021 10:27, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.