Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
PŘIŠLO MI 8 ČEPELÍ KTERÉ,JSEM SI VUBEC ,NEOBJEDNAL JESTLI SI MYSLÍTE ŽE POKUD NEJSME ZPRAHY ,TAK JSMEHLUPÁCI ,TAK TO NE SE TAM PROBERTE,TED,TO KOUPÍM,ALE UŽ MI NIC NEPOSÍLEJTE.
NIC,NECHCI
NIC ,NEPOSÍLAT.
|
Tweet |
Neuzavřel-li spotřebitel se společností žádný závazek, pak není povinen zboží, které mu bylo dodáno, vyzvedávat, platit ani posílat společnosti zpět. Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění (viz § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Vážený pane Krejčírský,
Na základě Vaší stížnosti bylo zasílání holicích hlavic značky FlexiFront X5, pod zákaznickým číslem 72835478180, ukončeno dne 26. 1. 2021.
Firma Courlux International SA již na Vaši adresu žádné produkty na holení zasílat nebude.
Vaše původní objednávka byla provedena na internetu, na webových stránkách firmy Courlux, kde je graficky i písemně vysvětlen systém pravidelných dodávek náhradních hlavic do holicího systému. K platnému uzavření objednávky je nutné, aby si zákazník přečetl podmínky objednávky, souhlasil s nimi a zaškrtl příslušné políčko v objednávkovém formuláři, které toto potvrzuje: Že podmínky objednávky četl, souhlasí s nimi a přeje si za těchto podmínek objednané zboží zaslat. Dále zákazník také potvrzuje, opět zaškrtnutím políčka v objednávkovém formuláři, že četl a souhlasí s Obchodními podmínkami firmy Courlux.
V těchto podmínkách objednávky je jasně uvedeno a vysvětleno, že zákazník může dostávat nové hlavice v předem nastaveném intervalu, nebo si může sám interval dodávek nastavit podle svých potřeb, jak často si přeje nové hlavice dostávat. Samozřejmě je také možné kdykoliv zasílání holicích hlavic úplně ukončit. Je k tomu pouze nutné kontaktovat zákaznický servis v ČR, a to buď telefonicky, písemně, emailem nebo přes webové stránky.
Když zákazník potvrdí svůj souhlas s výše uvedenými podmínkami a odešle platnou objednávku, firma Courlux mu obratem zasílá písemné potvrzení jeho objednávky,
a to na jeho emailovou adresu. Vám bylo toto potvrzení objednávky odesláno emailem dne 25. 10. 2020. V tomto potvrzení bylo opět uvedeno a vysvětleno, jak funguje pravidelné zasílání holicích hlavic. Firma Courlux zasílá toto potvrzení objednávky právě z důvodů, aby nedošlo k nedorozumění, a pokud by si zákazník svoji objednávku rozmyslel, aby ji mohl ještě stornovat. Dále zde byly uvedeny také kontakty na zákaznický servis firmy Courlux.
Pokud přesto došlo k nedorozumění, velice nás to mrzí, protože firma Courlux se snaží o naprosto jasný, jednoduchý a transparentní způsob prodeje.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.