Společnost


OnlineMedical s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47985Respirátory

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2021, před 4 lety

JANA REMEŠOVÁ

Znění stížnosti

dobrý den, objednala jsem 50 respirátorů od výše uvedené firmy v domnění, že se jedná o český výrobek.
přišly neidentifikovatelné respirátory, bez jakéhokoliv českého návodu, není možné ani na stránkách zjistit původ zboží - výrobce. můžu poslat foto přijatého zboží.


Produkt

GLL KN95Mak, CE:EN2001+A1:2009 FFP2 NR D , DATE OF MANUFACTUREL : 20200325


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 19:49, před 4 lety

Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2021 16:06, před 4 lety

Dobrý den,
děkujeme za Váš názor a připomínky. Celá záležitost byla telefonicky vysvětlena a navrhnuto řešení. Paní od nás obdrží zpátky uhrazenou částku a omluvu. Nyní již rozhodně k takovéto situaci u nás nedochází, jednalo se o lidskou chybu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2021 12:26, před 4 lety


JANA REMEŠOVÁ

částka vrácena na účet, vyřešeno

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2021 17:31, před 4 lety

Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Jsme rádi, že celá záležitost byla vyřešena k Vaší spokojenosti. S pozdravem tým OnlineRoušky.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2021 07:25, před 4 lety

Na základě výše uvedených vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.