Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47993Nedoručení baliku, dnes je to 43 dní, a balík nemáme

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2021, před 4 lety

Marek Dvouletý

Znění stížnosti

15.12 odeslala švagrová z Rakouska balík expresem,a dnes je 26.1 ,a balik leží zpátky u odesílatele na poště, a nechcou ji ho vydat, že až zaplatí 20 euro. 28.12 ráno měl podle operátorky řidič ppl být u nás, ale nikdo nezvonil,a my byli všichni doma a vzhůru. Žádné upozorněni ani ve schránce nebylo.Odvezl balik na depo, kde byl 10 dní do 6.1, a pak šel zpátky k odesílatel zpět .Už ten náš balík nikdo neřešil. V balíku jsou věci na vyhození, kvůli neschopnosti ho dopravit k příjemci.Před tím nám vozil řidič, a vždy vše bez problémů, dokonce ho donesl až nahoru, aby manželka nemusela chodit s malým dítětem ven. Chci vědět kdo je za to zodpovědný za chybu, a jak se to teď bude řešit dál, a kdo zaplatí těch 20 eur. Dnes je to neuvěřitelných 43 dní od odeslání, a balík nemáme.


Požadované řešení

V databázi ppl, musel být uvedený telefon na naší adresu, stačilo aby to řidič vyhledal a zavolal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 10:46, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2021 20:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.