Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
15.12 odeslala švagrová z Rakouska balík expresem,a dnes je 26.1 ,a balik leží zpátky u odesílatele na poště, a nechcou ji ho vydat, že až zaplatí 20 euro. 28.12 ráno měl podle operátorky řidič ppl být u nás, ale nikdo nezvonil,a my byli všichni doma a vzhůru. Žádné upozorněni ani ve schránce nebylo.Odvezl balik na depo, kde byl 10 dní do 6.1, a pak šel zpátky k odesílatel zpět .Už ten náš balík nikdo neřešil. V balíku jsou věci na vyhození, kvůli neschopnosti ho dopravit k příjemci.Před tím nám vozil řidič, a vždy vše bez problémů, dokonce ho donesl až nahoru, aby manželka nemusela chodit s malým dítětem ven. Chci vědět kdo je za to zodpovědný za chybu, a jak se to teď bude řešit dál, a kdo zaplatí těch 20 eur. Dnes je to neuvěřitelných 43 dní od odeslání, a balík nemáme.
V databázi ppl, musel být uvedený telefon na naší adresu, stačilo aby to řidič vyhledal a zavolal.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.