Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48006Prosím o zrušenie môjho účtu a vymazanie všetkého čo súvisí z mojou osobou v Čechách aj na Slovensku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2021, před 4 lety

Daniel Grác

Znění stížnosti

Prepáčte ale nenechám sa ďalej urážať od pána z Čiech ktorý ma oklamal po dohode prestal so mnou komunikovať. Keď som mu napísal negatívnu recenziu tak začal písať urážky na moje meno a pri moje inzeráty. To radšej nebudem nič inzerovať ako sa nechať urážať. Poctivo pracujem a nikdy som nikoho neoklamal preto nežiadam zablokovať jeho ale mňa. Ja sa bez urážok zaobídem.


Produkt

Nenechám sa urážať


Požadované řešení

Zrušte prosím všetko čo súvisí z mojou osobou na Bazosi v Čechách aj na Slovensku. Ďakujem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 13:25, před 4 lety

Pro zrušení účtu je třeba postupovat podle obecných pravidel služby.

Dále spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.