Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Prepáčte ale nenechám sa ďalej urážať od pána z Čiech ktorý ma oklamal po dohode prestal so mnou komunikovať. Keď som mu napísal negatívnu recenziu tak začal písať urážky na moje meno a pri moje inzeráty. To radšej nebudem nič inzerovať ako sa nechať urážať. Poctivo pracujem a nikdy som nikoho neoklamal preto nežiadam zablokovať jeho ale mňa. Ja sa bez urážok zaobídem.
Nenechám sa urážať
Zrušte prosím všetko čo súvisí z mojou osobou na Bazosi v Čechách aj na Slovensku. Ďakujem.
|
Tweet |
Pro zrušení účtu je třeba postupovat podle obecných pravidel služby.
Dále spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.