Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#48007Vlas v konzervě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2021, před 4 lety

Anonymizováno

Znění stížnosti

Po otevření konzervy žampionů plaval na hladině mezi kousky tmavý vlas, připomínal konkrétně spíš vous (byl silnější, krátký a stočený). Rozhodně se nejednalo o žádné z houbových vláken, ty se v produktu nacházely a byly přirozeně křehké a snadno rozpojitelné. Vlas byl naopak pevný a jevil pružnost.
Produkt byl zakoupen v brněnské prodejně Lesná.


Produkt

Žampiony ve slaném nálevu, Freshona, na víčku: L289PAB 1B-16:04 34, spotřeba: 31.12. 2023


Požadované řešení

Nejpříhodnějším řešením by pro nás všechny jako zákazníky bylo, aby tyto recenze a zpětné vazby dostali příslušní výrobci potravin a v tomto případě aby důsledně dbali na bezpečnost a hygienu při výrobě, jelikož se jedná o potravinářský průmysl a já osobně i kdybych našla v potravinách hmyz, tak mě to neznechutí tolik jako nález lidských kožních derivátů. Mým hlavním přáním tedy je, aby se situace už nemusela opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2021 13:33, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2021 18:55, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:19, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.