Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Po otevření konzervy žampionů plaval na hladině mezi kousky tmavý vlas, připomínal konkrétně spíš vous (byl silnější, krátký a stočený). Rozhodně se nejednalo o žádné z houbových vláken, ty se v produktu nacházely a byly přirozeně křehké a snadno rozpojitelné. Vlas byl naopak pevný a jevil pružnost.
Produkt byl zakoupen v brněnské prodejně Lesná.
Žampiony ve slaném nálevu, Freshona, na víčku: L289PAB 1B-16:04 34, spotřeba: 31.12. 2023
Nejpříhodnějším řešením by pro nás všechny jako zákazníky bylo, aby tyto recenze a zpětné vazby dostali příslušní výrobci potravin a v tomto případě aby důsledně dbali na bezpečnost a hygienu při výrobě, jelikož se jedná o potravinářský průmysl a já osobně i kdybych našla v potravinách hmyz, tak mě to neznechutí tolik jako nález lidských kožních derivátů. Mým hlavním přáním tedy je, aby se situace už nemusela opakovat.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.