Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pristup dost zly,donutenie podpisat povinne rucenie i ked clovek chce vlastne..
Vraj oni prihlasuju auta na novych majitelov,a ja si to sam prihlasit nemozem ..cize teraz len cakat kedy to oni prihlasia,a to za poplatok 3800kc!! Za mna nevhodne a neprijemne..
Nakoniec zistenie ze predavaju auto BEZ povinnej vybavy,to je pre mna tiez neprijemna novinka,cize urcite nikdy viac..
Auto Opel Vectra C
Zmena pristupu a vysvetlenie ich postupov a dovodov nutnosti uzavretia ich poistenia a nemoznost si prihlasit auto sam ako majitel
A taktiez preco v aute nieje povinna vybava
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nechce akceptovat nabídku podnikatele (zahrnující sjednání povinného ručení), může ji přijmout s výhradou (a sjednání povinného ručení odmítnout). Podnikatel však nemá povinnost smlouvu uzavřít, učiní-li spotřebitel takovouto výhradu. Zároveň by však neměl spotřebitele nutit k tomu, aby smlouvu uzavřel ve znění, ve kterém ji spotřebitel zjevně uzavřít nechce. Právní jednání by totiž vždy mělo odpovídat skutečné vůli a úmyslu jednající osoby (zde spotřebitele).
Pro úplnost uvádíme, že kupní cena učiněná v nabídce by měla být cenou konečnou, a tedy by měla zahrnovat nejen "holou" cenu automobilu, ale i daně a veškeré další podobné poplatky (§ 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku).
Nebylo-li ve smlouvě sjednáno něco jiného, prodávající by měl spotřebiteli věc předat ve stavu, v jakém je způsobilá k užívání a odpovídá právním předpisům. Auto bez povinné výbavy nemůže být užíváno, aniž by tím nebyl porušen zákon. V takovém případě může spotřebitel požádat kupujícího o dodání chybějící výbavy, popř. podat reklamaci (§ 2161 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.