Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 31.10.2014 jsem již po třetí odnesl telefon v záruce na třetí reklamaci se stále stejnou závadou-zamrzání obrazovky.Čekal jsem že při třetí reklamaci mi rovnou vrátí peníze či nabídnou jiný telefon.Místo toho mi řekly že musí poslat na vyjádření opět na servis,i když jsem zdělil že je to již třetí reklamace na stejnou závadu a chci odstoupit od smlouvy.myslím že jako dlouholetý zákazník si takové jednání nezasloužím a zvážím odchod od této společnosti.
teelefon lg p 880 optimus 4x hd
vrácení peněz,nabídka jiného telefonu,omluva
|
Tweet |
Společnost má právo posoudit, zda se vytýkaná závada na zboží opět projevuje. Pokud byly předchozí reklamace řešeny opravou a třetí reklamace bude také uznána, dojde k odstoupení od kupní smlouvy, pokud spotřebitel tento nárok uvedl v reklamačním protokolu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.