Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4801Reklamace telefonu-po třetí stejná závada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2014, před 10 lety

otakar stibor

Znění stížnosti

Dnes 31.10.2014 jsem již po třetí odnesl telefon v záruce na třetí reklamaci se stále stejnou závadou-zamrzání obrazovky.Čekal jsem že při třetí reklamaci mi rovnou vrátí peníze či nabídnou jiný telefon.Místo toho mi řekly že musí poslat na vyjádření opět na servis,i když jsem zdělil že je to již třetí reklamace na stejnou závadu a chci odstoupit od smlouvy.myslím že jako dlouholetý zákazník si takové jednání nezasloužím a zvážím odchod od této společnosti.


Produkt

teelefon lg p 880 optimus 4x hd


Požadované řešení

vrácení peněz,nabídka jiného telefonu,omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2014 19:41, před 10 lety

Společnost má právo posoudit, zda se vytýkaná závada na zboží opět projevuje. Pokud byly předchozí reklamace řešeny opravou a třetí reklamace bude také uznána, dojde k odstoupení od kupní smlouvy, pokud spotřebitel tento nárok uvedl v reklamačním protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 20:53, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.