Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#48010Nedodané zboží ze serveru ANDELCO.CZ

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2021, před 4 lety

Petra Prokopová

Znění stížnosti

Dobrý den,

jako jeden z mnoha popsaných případů nejsem schopna obdržet své zboží - objednanou bundu za částku 738,-Kč včetně úhrady za poštovné a balné. Zboží objednáno v Německu 21.11.2020, kdy v ČR se měla bunda nacházet již 11.12.2020. Doposud však zboží ke mně domů nedorazilo a obchodem byla vytvořena po mých telefonických urgencích dne 18.1.2021 nová objednávka z Německa. U zboží doba dodání uvedena obvykle od 10 - 36 dní a garance vrácení peněz při nedodání do 60-ti dnů. Na opakované telefonní hovory v různých časových obdobích již nyní nikdo nereaguje - telefon vyzvání avšak nikdo je nezvedá. Dnes 27.1.2021 bude o vrácení peněz taktéž požádáno na e-mail: info@andelco.cz. Obchod se pro mne stal shora popsaným jednáním
nekontaktní.


Produkt

Dámská bunda s kožíškem - objednávka č.: 5600031244


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení peněz ... nemohu na objednanou zimní bundu čekat do příští zimy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2021 13:11, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.1.2021 10:57, před 4 lety

Dobrý den, paní Prokopová,

děkujeme za informaci a omlouváme se za komplikace. Situaci samozřejmě vyřídíme k Vaší spokojenosti. Požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.2.2021 21:41, před 4 lety


Petra Prokopová

Hodnocení:

Komentář: Zboží bylo reklamací uhrazeno zpět na můj účet v hodnotě bez zaplaceného poštovného a balného, tedy jen za bundu ... poštovné, které k bundě bylo účtováno mi proplaceno nebylo ... ale vem to pes ... jsem rád, že jsem se alespoň touto formou domohl svých práv a došlo alespoň k částečnému plnění ... DTESTu děkuji za pomoc ... do jeho zásahu, jsem slyšel jen výmluvy a výmluvy