Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den objednala jsem si kabat pro přítele k vanocum .. ještě před vánoci jsem psala reklamaci stim ze kabat je odpornej a vubev neodpovídá tomu co inzerovali a požaduju vratit penize .. napsali mi ze na reklamaci mají 30 dní at pockam .. uz to bylo přes měsíc tak jsme jim napsala jak to s mojí reklamaci vypadá nic žádná zpětná vazba .. nikdo se neozval.. psala jsem asi 3x .. pak už sem neměla trpělivost a napsala jim ze to začnu řešit.. najednou se probrali a napsali že má reklamace prošla a ze mi budou vráceny penize na účet.. samozřejmě mi nic nepřišlo a myslim ze ani nepřijde.. rada bych to nejak řešila podvedených je dost a je potřeba se spojit a podat trestní oznámení.. je tu někdo kdo se chystá to podat? nebo kdo by mi mohl nějak pomoct dostat penize zpatky a hlavně zastavit podvodníky.. kdyby někdo věděl jak na ne tak se ozvěte:) dekuji .. preji hezký den
Vraceni penez a zarazit jim to ..
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.