Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48014Zaplaceno dvakrát při převzetí zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2021, před 4 lety

Miroslava Pekařová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.11.2020 v 14.27 hod, zaměstnanec pošty Kolín doručoval zásilku z Lidlu na adresu Havlíčkovo nám. 87, Kutná Hora. Jednalo se o balík DR 7234004986F za cenu 815,- Kč. Manžel platil kartou, systém dle sdělení zaměstnance zkolaboval a platba údajně neproběhla. Chtěl zaplatit hotově, což manžel udělal. Následně jsme zjistili, že platba z účtu odešla a zároveň proběhla i platba v hotovosti. Zaplatili jsme tedy dvakrát. Požádala jsem o vrácení peněz spol. Lidl, dostala jsem však odpověď, že evidují platbu pouze jednu. Chci se tedy zeptat, zda Česká pošta pobočka Kolín, měla dne 24.11.2020 přebytek 815,- Kč?

Děkuji


Pekařová Miroslava


Produkt

DR 7234004986F


Požadované řešení

Informaci, kde peníze jsou? Zda pošta eviduje dne 24.11.2020 přebytek (platba dvakrát). Vrácení částky ve výši 815,Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 10:28, před 4 lety

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.