Společnost


Rock Point a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48028Klamavý obsah na webu, nedodržení zákonné lhůty pro vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Martin Tvarůžka

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si tuto karimatku https://www.rockpoint.cz/ridgerest-classic-large na eshopu za 829kč, která ve skutečnosti neodpovídá uváděnou tloušťkou (ve skutečnost 1,5cm (dokonce je to i na samotné karimatce napsáno) a ne 2 cm jak uvádějí na webu) ani barvou (ve skutečnost šedá a ne černá). Na chybu jsem je upozornil a ne jenom, že parametry si neopravili, neměli ani tu slušnost se omluvit.
Tak jsem karimatku osobně vrátil 13.1.2021 na prodejně, kde mi byl potvrzen protokol o odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. Dnešním dnem 28.1.2021 mi stále nevrátili peníze.


Produkt

karimatka THERM A REST RIDGEREST CLASSIC, LARGE


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 07:36, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 09:57, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.