Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
28.11.2020 jsem objednal a hned zaplatil 2x čtečku, 1x stavebnici LEGO a náramek Pandora, vše za 8540,40 Kč. Ve dvou dodávkách nám domů přivezli čtečky a stavebnici, náramek však do dnešního dne nedodán. Již třikrát jsem mluvil se zákaznickým servisem, vždy informují o šetření na dopravě, slíbí, že se ozvou, termín nesplní. Včetně DPH se jedná o 2159 Kč, takže se mi nechce věc nechat jen tak být, pro mě optimální by byl dobropis, když u firmy už leta nakupuji a vybral bych si jiné zboží.
kód SP 8184, Náramek Pandora 580719-19 (délka 19 cm) (Ag 925/1000, 15,4 g)
Vrácení peněz, resp. dobropis u firmy k zakoupení jiného zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za posouzení.
Ráda bych Vás informovala, že zákazníkovi byl na základě čestného prohlášení vystaven dobropis a finanční prostředky za nedodané zboží vráceny zpět. Dále také po domluvě obdržel kompenzaci ve výši 300 Kč na svůj další nákup. S řešením souhlasil, v tuto chvíli by tedy mělo být vše v pořádku.
Děkuji, Dita, péče o zákazníky
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení informace a případné uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Velice děkuji za Vaši pomoc, ukázalo se, že Váš způsob řešení je jediný schůdný, když firmy zákazníka chlácholí a nedělají nic, dokud nečelí právnímu postupu.