Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednali sme par veci od nich, nic zlozite - len taniere a uteraky - hned sme zaplatili internet bankingom a ze si sami pre to prideme osobne - po par dnoch sa nam platba vratila, ze neznamy ucet (???) a odvtedy piseme na zakaznicke centrum a na vsetky ich uverejnene adresy na stranke kazdy den, nech nam to vysvetlia a ze radi by sme dokoncili objednavku/platbu/prisli si sami pre tovar - a ziadne odpovede, nic, uplny ignor.. Otrasny pristup k zakaznikovi, to je neakceptovatelne, urcite neodporucam!
nech idu vsetci povinne na skolenie s temou Starostlivost o zakaznika! a nech si skontroluju, aky IBAN cislo uctu davaju k objednavkam, ked sa z tade platba vratila ze nedorucitelna! Otrasne!
|
Tweet |
V daném případě přeřazujeme stížnost rovnou na společnost a zdvořile ji žádáme o komunikaci se spotřebitelem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.