Společnost


Providio d.o.o.

Počet nahlášených stížností:68
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48034Neoprávněně účtováno zboží, které jsem si neobjednala ani neobdržela

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2021, před 4 lety

Alena Stehnová

Znění stížnosti

Neprimerno zaračunano blago

znesek za FixSterol NATUR z 10-odstotnim popustom, tj. 560,90 CZK, je bil neupravičeno zaračunan mojemu naročilu.


Požadované řešení

Pozdravljeni, znesek za FixSterol NATUR z 10-odstotnim popustom, tj. 560,90 CZK, je bil neupravičeno zaračunan mojemu naročilu. Prosim vas, da mi vrnete ta finančni znesek na moj račun: 179771429/0600. Želel bi se izogniti pravnemu postopku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 21:45, před 4 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně. Tato sleva musí být konečná včetně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitelka by mohla namítat neplatnost kupní smlouvy, neboť byla druhou stranou uvedena v omyl o rozhodující okolnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 11:03, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.